Az egészségügyi információk gyors és kényelmes elérése kiemelten fontos mindannyiunk számára. Az EGÉSZSÉGVONAL a hét minden napján, 0-24 órában ingyenesen hívható, hogy segítséget nyújtson az egészségügyi kérdésekben és szolgáltatásokkal kapcsolatos tájékoztatással. Az alábbiakban részletes információkat találhat arról, hogy milyen témakörökben kaphat segítséget, és hogyan érheti el az Egészségvonalat.
Az Egészségvonal contact centere az alábbi témakörökben nyújt általános tájékoztatást a hét minden napján 0-24 órában:
- Egészségügyi szolgáltatásokra vonatkozó információk
- EESZT lakossági felületével kapcsolatos kérdések
- EgészségAblak applikáció használatával kapcsolatos kérdések
- Gyógyszerellátás, gyógyászati segédeszközökre, e-Receptre vonatkozó kérdések
- Védőoltásokkal kapcsolatos tájékoztatás
- Szűrővizsgálatok, egészségmegőrzés
- Egészségügyi speciális ellátások
A hét minden napján 6-22 óra között az Egészségvonal contact center időpontfoglalási lehetőséget biztosít járóbeteg szakrendelésekre. Beutalóköteles ellátás esetén a foglaláshoz az EESZT-be feltöltött e-beutaló szükséges. Kérjük, a hívás előtt készítse elő társadalombiztosítási azonosítóját (TAJ szám).
Az EGÉSZSÉGVONAL elérhetőségei:
Telefon: 1812 (külföldről: +36 1 550 1812)*
E-mail:
Postai cím: 1437 Budapest, Pf. 777
*: Külföldről indított hívás esetén a telefonszolgáltató által az adott országban érvényes hívásdíjon.
Az Egészségvonallal együttműködésben a 1812-es hívószámon keresztül közvetlenül elérhető a Kormányzati Ügyfélvonal is az alábbi témakörökben:
- Biztosítási jogviszony
- TAJ kártya
- Európai egészségbiztosítási kártya
- Táppénz és egyéb pénzügyi és szociális ellátások
Tájékoztató az EgészségAblak-alkalmazásról.
A tájékoztatás magyar és angol nyelven történik.