Az Egészségvonal contact centere az alábbi témakörökben nyújt általános tájékoztatást a hét minden napján 0-24 órában:
- Egészségügyi szolgáltatásokra vonatkozó információk
- EESZT lakossági felületével kapcsolatos kérdések
- EgészségAblak applikáció használatával kapcsolatos kérdések
- Gyógyszerellátás, gyógyászati segédeszközökre, e-Receptre vonatkozó kérdések
- Védőoltásokkal kapcsolatos tájékoztatás
- Szűrővizsgálatok, egészségmegőrzés
- Egészségügyi speciális ellátások
A hét minden napján 6-22 óra között az Egészségvonal contact center időpontfoglalási lehetőséget biztosít járóbeteg szakrendelésekre.
Az EGÉSZSÉGVONAL elérhetőségei:
Telefon: 1812 (külföldről: +36 1 550 1812)*
E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Postai cím: 1437 Budapest, Pf. 777
*: Külföldről indított hívás esetén a telefonszolgáltató által az adott országban érvényes hívásdíjon.
Az Egészségvonallal együttműködésben a 1812-es hívószámon keresztül közvetlenül elérhető a Kormányzati Ügyfélvonal is az alábbi témakörökben:
- Biztosítási jogviszony
- TAJ kártya
- Európai egészségbiztosítási kártya
- Táppénz és egyéb pénzügyi és szociális ellátások
A tájékoztatás magyar és angol nyelven történik.